Ідеальні умови для комфортного та безпечного розвитку вашого малюка. У нас продумано все до дрібниць:
сучасне та комфортне укриття зі спальними та ігровими зонами з дотриманням усіх норм безпеки (розраховане на перебування всіх вихованців садочку одночасно)
Садок Crystal kids працює за Ліцензією на освітню діяльність у сфері дошкільної освіти (згідно розпорядження КМДА № 995 від 09.07.2020).
Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється!
Відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. №305, а також ст.15 Закону України від 06.04.2000р. “Про захист населення від інфекційних хвороб” прийом дітей до виховних, навчальних, оздоровчих та інших дитячих закладів проводиться за наявності відповідної довідки закладу охорони здоров’я, в якому дитина перебуває під медичним наглядом.
Довідка видається на підставі даних медичного огляду дитини, якщо відсутні медичні протипоказання для її перебування у цьому закладі, а також, якщо їй проведено профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень і вона не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.
STEAM-підхід – сучасний американський підхід, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics).
Переваги: навчання за темами, а не за предметами: дитина бачить зв’язок між науками, навчання стає насправді системним;
• використання знань у повсякденному житті;
• розвиток критичного мислення;
• впевненість у власних силах;
• комунікація та командна робота;
• розвиток інтересу до технічних дисциплін;
• креативні та інноваційні підходи до дизайн-діяльності.
Методики Глена Домана і Золтана Дьенеш – гармонійно поєднують інтелектуальне і фізичне навантаження (єдність захоплюючих логічних ігор, пісень, танців).
Заняття проводяться із «картками Домана» та Блоками Дьенеша, що дають: перші уявлення про арифметику, складні поняття інформатики (алгоритми, кодування інформації, логічні операції), способи навчання читання, математики, енциклопедичні знання і творчий розвиток.
Система Марії Монтесорі – перевірений століттям метод, в основі якого – ідея самовиховання дитини у спеціально підготовленому середовищі з застосуванням різних за фактурою іграшками і матеріалами.
Малюку надається повна воля вибору: іграшок, з якими він хоче грати, те, якими знаннями прагне оволодівати, а тому його розвиток відбувається фактично самостійно, лише з делікатним наставництвом вихователя.
Заняття за методиками М. Монтесорі охоплюють фізичні вправи, вправи на розвиток дрібної моторики і мовлення; ліплення, конструювання; малювання і аплікацію; пісні, танці тощо.
Методика виховання Василя Сухомлинського спрямована на виховання в дитини рис гармонійної духовної особистості: совісті, емпатії, почуття власної гідності.
За В. Сухомлинським «уроки мислення» слід проводити у природі, оскільки це – джерело знань, пробудження дитячої думки, допитливості, навчання дітей бачити, міркувати, розвиток естетичних почуттів, екологічне виховання.
Методика японського педагога, дослідника Масири Ібуки полягає в тому, щоб дитина з раннього віку виховувалася на кращих зразках світового мистецтва: малюк має слухати кращі твори музики, дивитися на оригінали та репродукції шедеврів образотворчого мистецтва, вчити вірші геніальних поетів, а також опановувати іноземні мови.